Dah basah bang !

1:16 PM

ongsu berumur 20 tahun. rupanya PA aku ni kahwin Muda dan suaminya meninggal setahun selepas anaknya yang kedua lahir. so dia tekad taj nak kahwin lagi. oleh kerana dia ni cantik dan menawan aku selalu juga usha dia. tapi dia selalu sound aku yang dia ni dah taraf mak, aku pun seloroh dgn dia, kalau gitu ambil aku jadi menantu. rupanya dia serius, besoknya lantas dibawa gambar anaknya yang no 2, aku tengok gamabarnya terus jatuh cinta kerana rupanya macam era fazira. dia kata berkenanan tak? aku kata kena tengok tuan diri dulu. dia mempelawa aku dan famili kerumahnya hujung minggu. aku kata no problem. ringkas cerita aku keumahnya dan memang confirm anaknya lawa macam dalam gambar. pendek cerita aku pun kahwinlah. jadi PA aku sekarang dah jadi mak mentua aku dah. aku nak transfer dia, dia tak mahu biarlah dipejabat dia jaga aku dan dirumah anaknya layan aku. so cerita ini bermula pada malam pertama beb. biasalah aku usha dan romance isteriku macam biasa, dari berkucup hinggalah meraba pantatnya, isteriku ni jenis malu-malu dan tak pernah mengalami dan mengenali seks dan juga anak manja.so malam itu aku dah bernafsu habis aku gomolnya sehingga dia sesak nafas dan tercungap kesedapan. belum lagi aku sentuh cipapnya. jeng-jeng setelah puas aku gomol teteknya ysng gebu dan sudah menegang aku perlahan-perlahan menyusuri lurah payudaranya hingga kepusat dan terus menjilat pusatnya hingga kepangkal ari-ari. stim aku dengar suara manjanya mendengus...ahh...abg jgn macam ni maria dah tahan ni geli dan nikmat amat sangat...kalau macam dari dulu lagi maria minta mak kawinkan maria.........oh........sedapanya bang......... aku terus mejilat perutnya dan terus perlahan-turun ke ari-arinya, sampai disini dia terus menahan kepalaku supaya tidak tuirun lebih jauh. aku bertanya kenapa sayang. malu bang tak pernah orang tengok anu maria kecuali mak...semalam mak baru cukur, kerana nak nikah mak kata kena cukur licin. aku dak bayangkan dan kotel aku makin berdenyut, ini tentu anak manja sampai cipapnya mak yang jaga. aku naik semula dan menciumnya dan membisikan kata-kata manja yang cipaptu memang abang punya usahlah malu nanti maria akan rasa nikmat syurga dunia. aku terum mengulum lidahyan dan mengguli teteknya sehingga dia berdesus semula dan pelahan-lahan aku kuakan kakinya dan menolak kain kebawah sambil aku terus mengulum lidahnya. perlahan aku ualngi dan terus aku celah kangkangnya,ooooooooooterpesona aku dgn cipanya yang temban dan membukit dan hanya kelihatan satu line halus.. sah masih darani... dengan perlahan aku julur kan lidah membelah cipapnya yang sudah basah dan teus menghisap dan mengulum kelentitinya... apalagi terangkat lah punggungnya dan satu jeritan kuat keluar dari mulutnya awwwwww bang. jeritan itu terdengar kpa ibunya dan mula bertanya dari luar kenapa tu...aku kata biasalah mak. aku teruskan aktiviti sehingga maria hanya mengeluh dan berulang kali mengatakan sedap dgn kuat dan aku pasti ibunya mendengar dari luar.setlah lebih sepuloh minit aku kerjakan cipapnya hingga basah lencun. aku bukakan penjama ku dan hulurkan senjataku yang 9 inci dan besar segenggam penumbuk ke muka maria dgn supaya dia membuat blow job pula. tapi lainnya maria terkejut bang besarnya dan maria terus bangun dan keluar bilik. aku terpana dan terkedu dengan tindakan isteriku itu, kesal ada malu pun ada. rupanya maria keluar dan mengadu kepada maknya dan tidak lama selapas itu maknya masuk bersama maria yang masih bogel. aku terkedu dan duduk dibirai katil dan menutup kemalaun ku dengan bantal. mari mak tengok, maria kata besar dan kau surh dia hisap.tak lah saya hanya tunjuk pada dia selapas saya jilat cipapny hingga lecun dan berkali saya minum air cipapnya,,,jadi saya suruh maria pegang dan belainya kalau dia tak nak hisap pun tak mengapa,,,maria mencelah besar sangat mak maria takutlah mak,, lepas tu anu abang nak masuk dlm cipap maria,, koyak mak jari pun maria tak pernah masukkan ini besau mak ...cuba mak tengok. masa tu kotel aku masih menegang dan ditutupi dgn bantal..perlahan mak mertua aku menarik bantal dan terus pegang anu ku sambil melurutnya lembut dan makin aku berdenyut aku rasa di kepala german aku. tak aku sangka mak nya mengajar maria cara membelai konek dan tanpa diduga maknya terus menghisap konek ku sambil memaut mariah melutut sama sambil mengajar anaknya cara-cara mengulum konek sambil memberi kata perangsan bawa kau bertuah mendapat yang besar begini tentu kau akan puas. dalam kepala aku timbul dajal untuk membawa mak mertua aku sekali dimlm pertama ini. aku percaya mak mertua aku pun stim habis dan dilihat pada matanya semasa mengulum konek ku ia amat bernafsu. asyik maria sibuk kulum konek ku aku tarik mak mertua ku dan menciumnya dan aku terperanjat tiada penolakan dia menyambut kuluman lidahku dan akulihat dia honey habis,,, aku pun jalankan garfu ku keteteknya dan terus kecipapny.. ohhhh cipapnya pun tak berbulu dan sudah berair......aku buka pakaiannya dan baring kan dia dan terus junamkan muka ku ke cipapnya dan jeritan dan keluhan desahan sedap dari mulutnya.. oh lupa maria dah berenti kulum konek ku dan naik atas katil dan aku mengarahkan maria meramas tetek ibunya yang masih lagi tegan walaupun umur sudah 45 tahun. aku beritahu maria mari kita puaskan ibu nak,, rupanya dalam kolotnya maria bersetuju dan terus menghisap tetek maknya degn ghairah samabil mengomel beginilah saya ddibuatnya bu....lazat.....aku terus tugas ku sehingga terangkat punggung mongel mertua ku. oh bos bu tak tahan ni jgn buat begini malu ibu (dia masih panggil aku bos lagi)aku berhenti menjilat cipapnya dan aku tarik isteriku dan terus menjilat cipapnya pula apalgi meraung lah maria dan terus bedesus dan merengek-rengek sedapanya bu dan ibunya juga seporting terus membelai rambut maria dan meramas tetek maria,, sehinggalah sekian kali maria terpancutlah hingga basah kuyup muka aku.... aku tak tak bertahan lagi nak merasai cipap maria dan tak kira dah depan mertua hilang malu dah dan aku dah pasang niat dah lepas aku kerjakan maria aku akan kerjakan mertuaku pula untung aku dapat anak mak yang manja ni. aku kankangkang kaki maria dan meletakkan kepala konekku di belahan cipapnya sambil bibir cipapnya di kuak oleh ibunya. aku geselkan kepala konek ku dilurahnya dan sambil inunya mengetil kelentit maria, aku lihat mata maria terpejam rapat dan menggesa ku masuk bang maria dah tak sabar ni.....aku tekan sikit ketat gila lu... aku tekan lagi sampai lepas kepala dan juga lagi sampai maria terus menjerit sakit dan tiba-tiba menolak badan ku dgn kuat macam orang histeria sambil meraung sakit bu....ibunya cuba menenangkan maria dan memeluknya sambil membelai manja dan aku terus memujuknya dan maria bersuara maria takut dan suruh aku mencuba dulu dgn ibunya.. ibunya bertanya hang betul ke ni maria.. teruna suami hang nak bagi aku..(aku sebenarnya dah bukan teruna pun) biarlah mak cuba dulu kalau mak tak sakit nanti maria akan buat ye bang..aku tengah stim gila dan peluang ini tak boleh dilepaskan aku pun syok gila kat mertua aku dari mula aku kerja lagi. aku terus tarik mertuaku dan terus kangkang kakinya dan hala konek ku ke cipapnya. aku mainkan dulu kepala konek u dibibir cipapanya dan aku terperanjat maria turut sama menggetilkan kelentit ibunya sambil memguak bibir cipap ibunya dan terus menjilat jilat cipap ibunya. dengan otomatik maria dikedudukan 69 dan aku lihat ibu maria turut menjilat cipap anaknya.. aku tak membuang masa terus menerjah cipap mertua ku zuuup sekali tekan terangakat punggung ibu mertua ku ....uuuuuuuuuh lazat gila masih ketat lagi aku teruskan aktiviti sorong tarik sehingga ibu mertuaku climaks & memberi isyarat dia dah selesai. aku cabut terus kebelakag issteriku secara doggie dan menyuakan konek ku sambil kelentitnya dijilat ibunya dan membantu menguakakn bibir cipapnya aku tekan perlahan dan sudah tentu ketat gila, sambil itu ibu mertua ku terus menggetil kelentit maria dan masa yang sama mengurut batang ku. agak lama juga aku tekan dan ibu mertuaku ubah posisinya mengadap maria dan pada masa yang sama satu tangan membelai batang ku ke cipap maria. seronok dan lazatnya malam petama aku. masa ini maria asyik mengeluh kesedapan kerana aku belum tekan habis aku lihat ibu maria dah mengulum mulut anaknya dan pada masa yang sama merentap batang ku sebagai isyarat supaya aku henyut habis. aku www.dahbasah.blogspot.com dengan sepenuh tenaga aku henyup zzzuuuuuup. terpana seketika maria kepalanya tersentak tapi cepat-cepat ibunya memeluk maria dan mebelai maria dgn manja aku biarkan seketika dan dengan perlahan aku tarik dan sorong sambil menggetel tetek maria dan ibunya sibuk melumati mulut maria. aku lihat bibir cipap maria ikiut sama pergerakan konoeku keluar masuk.....tak payah ceritalah apa sudahnya korang dah tahu penamatnya. dan sekarang aku rasa tengah nak terpanyut kerana ibu mertua ku sedang blow job bosny/menantu dipejabat. nanti aku cerita aku urut kakak iparku keran tak dapat sejak kahwin dan 3 tahun. ibu mertua rekemankan kakak iparku supaya urutnya dan kami buat 3 some pada satu masa... nanti sambunganya........

Memantat Free Di Harijadi

9:57 AM

Satu petang aku kerumah kawan ku yang bernama Icuk. Pada hari tersebut merupakan hari lahir abangnya. Aku dipelawa sama untuk memeriahkan lagi suasana. Sebagai kawan, aku terus pergi didapur menolong bakar satay Dapat Pantat Masa Harijadi
Dalam aku syok bakar satay, aku terpandang satu awek tengah berbual bual dengan member dia. Woyooo!!!!! body dia fulamak montok habis. Aku pandang jer dua bukit yang berdiri megah didadanya. Dengan berpakaian agak ketat menampakkan dengan jelas kedua mutiara dihujung daging pejal didadanya. Aku leka seketika, hingga Icuk menegur aku. Woiii! ko tengok apa hah????? Terperanjat aku……. Pekikkan Icuk rupanya menggangu majlis tersebut hinggakan semua tengok aku…. Alamak begangnya aku….. Hantu ko Icuk… Aku jeling kat awek tadi. Dia senyum jer tengok aku tersipu malu malu. Aku tengok dia senyum aku pun senyum sama….


Aku tekad menghampiri dia. Dengan berbekalkan satay aku menegurnya… HI!!!! Apa khabar? Dia menjawap dan membuatkan aku lebih ramah lagi. Mata aku terus memandang kearah dada awek tu bila ia ketawa…. Berdegup jantung aku bila melihat buah dadanya bergoyang mengikut rentak tawanya. Aku lebih tak tahan bila nampak jelas kedua putingnya agak besar berdiri megah….. Aku rasa masa terlalu pantas… dalam pukul 8.30 mlm. Dia kata nak pulang. Aku mempelawa untuk hantar dia pulang. Dia setuju……peh!!!!! Dalam hatiku berkatasiap ko nanti aku jilat ko sampai biru…………..


Aku tidak menghantar dia pulang sebaliknya aku mengajak dia ke disko dulu. Dia setuju……janji aku mesti hantar dia pulang katanya. No problem……. Kata aku dalam hati. Waktu berjoget nampak jelas lagi buah dada dia bergegar aku tumpukan perhatian ku kedadanya yang montok tu…. Dah puas menari rancak aku ajak dia slow dance. Dia setuju… Buat pertama kali aku memeluk dia aku terrasa dadanya mencucuk keras kedada aku… Lantas satu tindak balas berlaku keatas batangku. Aku mulakan gerakan ku. Aku mula mencium belakang teling dia.

Tiada bantahan. Tangan ku terus turun kepunggung yang gebu. Aku meramas lembut….. Emmmmmm nakal dia kata. Aku tak hiraukan itu semua… Aku tarik rapat punggung dia hinggakan batangku yang dah lama mengeras kena pada apam yang tembam. Aku gesel-geselkan batangku pada apam dia. Aku dapat rasakan yang nafas dia mula rancak bila aku lakukan sedemikian… Lantas sebelah tangan aku pun mula naik cuba menawan bukitnya. Satu ramasan lembut aku lakukan dia terus memejamkan mata dan bibirnya mula terbuka. Aku mengulum lidah dengan lembut ke bibirnya. Emmmmmm dia membalasnya kuluman aku. Tangan aku terus menyelusuk masuk kedalam baju yang ketat itu. Nah kau tapak tangan aku pun tak muat untuk merasa keseluruh buah dadanya….. Aku mula mengentel mutiara di puncak gunungnya. Dia mula merintih….. Sementara tangan ku yang sebelah menarik rapat lagi punggungnya agar geseran batangku lebih kuat dari mula mula. Dia terlentuk bila aku lakukan sedemikian… Jom kita balik. Pelawanya berbisik ke telinga aku.


Didalam kereta aku nampak jelas matanya dah mula redup……. Aku start enjin memecut laju. Aku terus kerumah sewaku yang agak terpencil kedudukannya. Sebelum keluar dari kereta aku mengulum lidah lagi kini tangan aku keduanya terus menuju buah dadanya yang dari tadi dah menengang keras. Uhh!!!!! aku dengar rintihan dia. Aku singkap baju ketatnya, dia membantu kerana agak susah juga untuk menyingkap. Emmmmmmm berdegup jantung aku bila melihat betapa cantiknya buah dadanya yang besar tegang dan keras. Aku ramas lembut buah dadanya dia mengeleng kepala kerana tak tertahan keenakkan. Lantas aku mula menolak keatas colinya yang agak kecil itu agar aku dapat lihat dengan jelas buah dadanya. Putingnya yang tegang bertambah tegang bila jari jari ku mula mengentel lembut.. Aku tak boleh taham geram lantas mulut ku terus mencari salah satu putingnya.


Aku menghisap putting itu dia mengeliat bila aku lakukan begitu. Ahhh!!! sedapnya. Sambil dia menarik kuat kepalaku agar tak melepaskan putingnya. Aku ramas aku jilat aku hisap kedua buah dadanya bergilir gilir…. Tiba tiba dia memeluk aku keras….. Umppp… Ahhhh.. Ahhhhhh……….. Rupanya klimaxnya dah sampai…….
Aku mengajak dia masuk kedalam rumah. Dia mengekori aku terus kedalam bilik aku. Aku pasang kipas agar tak kepanasan nanti. Sedang dia leka memerhati sekeliling bilik aku. Aku memeluk dari belakang dan terus mencium lehernya dan tangan aku meramas buah dadanya lembut. Dia kegelian tapi sedap. Aku buka baju yang dipakainya dan menanggalkan terus colinya. Aku mengangkatnya baring kekatil aku. Aku jilat lagi buah dadanya. Emmmm… dia mengeliat keenakkan. Tangan aku mula beralih ketempat baru. Dari awal lagi sememangnya aku amat geram apamnya yang tembam. Jadi aku tekad nak merasa pula.

Walaupun jeans yang dipakai sempit namun tangan aku dapat juga masuk dengan bantuan dia. Aku dapat rasakan tembamnya yamg dah basah hinggakan seluar nipisnya lenjun sekali…. Mungkin kerana perutnya sakit sebab sempit dia membuka butang dan zip seluarnya. Aku lantas mula mencari sebiji intan yang tersembunyi dicelah kelengkangnya bila dia memberi bantuan membuka zipnya. Tangan ku habis basah bila sampai ketempat nak dituju. Ahhhhhh….. dia mengeliat bila aku mengental bijinya.
Tiba tiba dia menolak aku….. dan bangun membuka seluarnya dan seluar dalamnya. Dia terus duduk diatas batang ku…… Tak puas ngan itu dia membuka butang dan zip seluar ku pula. Dengan tanpa segan dia terus memegang batang ku mula mengeluarkan air mazi… Huh!!!!! Besarnya dia kata, aku senyum jer…… Dia membongkok dan menjilat dan mengulum batang aku. Katanya geram…… Habis basah kepala batang ku kena air liurnya… Emmmm sedapnya dia kata….. Tangan ku mula mencari intan yang terselit di kelengkangnya… Akhirnya menjadi posisi 69. Aku geram tengok apamnya dan terus menjilat pantatnya hinggakan dia membuka ruang lagi. Aku tengok merah….. dan basah lantas aku memasukkan lidah ku kedalam kolam yang dari tadi banjir, dia mengigit batang ku, aku masukkan dan mainkan lidah ku didalam kolam…….. Ahhhhhh……. uhhhhhhhhhhhh………
Lantas dia membisik ketelinga aku agar memasukkan batang ku kedalam farajnya… Aku kata nanti dulu. Aku bangun dan mengambil bantal dan meletakkan dibawah punggungnya. Dia membantu dengan mengangkat punggungnya tinggi. Aku naikkan lututnya keatas dan membukakan kakinya…… Emmmmmmm…. Aku nampak kolam yang dah sedia menanti kehadiran batang ku. Aku mengenakan kepala batang ku kecelah kelengkangnya dan mengesel gesel buat sementara disitu. Dia mengerang……. Ahhhhh…. Uhhhhhh……… cepatlah….. sambil memegang batangku menarik minta dimasukkan…..

Dengan perlahan aku menolak lembut batangku mula tengelam menuju dasar kolam… Ahhhhh… bestnya………… dia mengerang. Batangku belum habis masuk tiba tiba dia kejang. Uhhh…………umppppp…… ahhhhhhh………. Buat kali kedua dia klimax………
Aku terus mencacak batang ku……… Bermula lah batangku masuk keluar didalam kolam yang bertambah banjir bila batangku menjalankan tugas. Hampir 10 minit dalam keadaan sama aku menyuruhnya menongeng. Aku masukkan batangku cara doggie…… Fuh!!!! Ketat dan sedap aku rasakan seolah olah ader gam bila aku menarik keluar batang ku. Dia terus merengek keenakkan ahhhh…… ahhhhhh…… bestnya…… sambil mengemutkan faraznya. Hampir 15 minit keluar masuk cara doggie aku rasa nak keluar aku hayun dengan lebih kuat dan laju lagi membuatkan dia mengeleng geleng kepala menahan keenakkan. Dan dia mengerang uhhhhhhh…… ahhhhhhh……… dan aku pun Uhhhhhhhhhhhh……menolak sedalam dalamnya batangku hingga kedasar faraznya.Lalu terpanjut air maniku didalam…….
Aku ingin mencabut batang ku tapi dilarang olehnya. Hampir 2 minit dalam keadaan begitu. Aku baring telentang disebelahnya. Lantas dia bangun mencapai batang ku dan terus menjilat, menghisap bersih saki baki air mani ku. Akhirnya aku dan dia tertidur hingga pagi. Sebelum hantar dia balik aku lakukan lagi. At last petang baru aku hantar dia balik.

Bukalah Pahaku !!!Click Susu Aku!!DEWASA SAJA 21 TAHUN AJA..